مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-03سياسي

خیمه معرفت مجازی در زنجان برپا شد


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برپایی خیمه معرفت مجازی در زنجان خبر داد و گفت: در قالب این طرح مسابقات متعددی اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان، حجت الاسلام سید موسی موسوی اظهار کرد: در پی شیوع کرونا و اجرا نشدن طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه برای قطع زنجیره این ویروس برنامه های متعددی از سوی اوقاف در فضای مجازی اجرایی شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی متعدد در فضای مجازی افزود: همچنین برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در این ایام طرح خیمه معرفت در فضای مجازی ویژه کودکان و نوجوانان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح فرهنگی و مذهبی در قالب سه مسابقه قرآن بخوان جایزه بگیر ، نقاشی بکش جایزه بگیر و شعر بخوان جایزه بگیر در حال اجراست، تصریح کرد: همچنین یک مسابقه دیگر نیز در قالب سه جمله کوتاه با موضوع کرونا ، پرستار و سردار سلیمانی در حال اجراست.

موسوی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه 20 فروردین امسال است، گفت: علاقه مندان می توانند اثار خود را از طریق ایتا، تلگرام به شماره 09109179953 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه معرفت مجازی در زنجان برپا شد

خیمه معرفت مجازی در زنجان برپا شد