مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:252020-04-03سياسي

شهدای مدافع سلامت بی ادعا جانشان را فدا می کنند


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شهدای مدافع سلامت مشتاقانه و بی ادعا به مردم خدمت و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی در پی شهادت اکبر ناظری پور ، اولین شهید جامعه سلامت استان سمنان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهدا نماد ایثار و فداکاری بوده و شهدای مدافع وطن مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند.

وی تصریح کرده است: شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه ای دیگر بخشیدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: شهادت خادم و دل سوخته به سلامت مردم شهید اکبر ناظری پور در این روزهایی که ویروس کرونا مردم را در تنگنا قرار داده، بسیار سخت است، اما در عین حال پر کشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا به مردم خدمت و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می کنند، شکوه و عظمت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع سلامت بی ادعا جانشان را فدا می کنند

شهدای مدافع سلامت بی ادعا جانشان را فدا می کنند