مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-03سياسي

او هرگز نمی میرد!


در پی شهادت حاج محمد سلگی، علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما متنی را به یاد این راوی روزهای حماسه و دفاع در صفحه خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

- در پی شهادت حاج محمد سلگی، علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما متنی را به یاد این راوی روزهای حماسه و دفاع در صفحه خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار میرزا محمد سلگی راوی کتاب آب هرگز نمی میرد که به دلیل عوارض ناشی از استنشاق گازهای شیمیایی در دوران دفاع مقدس و جراحات جانبازی در بخش مراقبت های ویژه بستری بود، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

در پی شهادت این جانباز دوران دفاع مقدس، علی دارابی- معاون امور استان های رسانه ملی متنی را به یاد او در صفحات خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

در نوشته این معاون سازمان صدا و سیما آمده است: حاج میرزا محمد سلگی را خیلی ها می شناسند؛ راوی روزهای حماسه و جهاد، مرد میدان ایثار و جانبازی و یادگار سال های دفاع مقدس.

مردی از جنس باران، بی چشمداشتی آنچه از سرمایه جان داشت برای برای دیگران داد و بعد از آن، روایت گر داستان پُر فراز و نشیب دوستان سفرکرده اش شد تا آن که در انتهای این سفر خاکی، جواز سفر آسمانی اش را گرفت و راهی دیار یاران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

او هرگز نمی میرد!

او هرگز نمی میرد!