مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-03اقتصادي

ورود 69 هزار تن گندم به کشور از راه تخلیه مستقیم کشتی به قطار


الله مراد عفیفی پور روز جمعه با اعلام این خبر افزود :براساس برنامه تعیین شده تا پایان فروردین ماه جاری پنج کشتی دیکر حامل گندم در بندر شهیدرجایی پهلو می گیرد که بیشتر آن از طریق حمل ونقل ریلی وارد کشور می شود.

وی بیان داشت: انجام عملیات تخلیه کالا (گندم) از کشتی و انتقال مستقیم آن به واگن قطار به عنوان گامی مهم درجهت تقویت فعالیت های ریلی در بندر شهید رجایی در سال جهش تولید انجام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: توسعه حمل ونقل چند وجهی و افزایش سهم ریلی در بندر شهیدرجایی یکی از مهم ترین برنامه های کاری درسال جهش تولید است.

وی همچنین به برنامه های تدوین شده در راستای تحقق سیاست های کلی برنامه ششم توسعه و اهداف سند چشم انداز 20 ساله کشور اشاره کرد وگفت: توسعه حمل ونقل چندوجهی (افزایش سهم ریل در بنادر کشور) به عنوان یک راهبرد درسال جهش تولید، در دستور کار قرارگرفته است.

وی با تاکید بر این موضوع که سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال توسعه هرچه بیشتر فعالیت های ریلی در بندر شهیدرجایی و بنادر دیگر است، تصریح کرد: براساس هدف گذاری انجام گرفته تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم سهم قابل توجهی از بار را از طریق ریل به بندر وارد و یا خارج کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 69 هزار تن گندم به کشور از راه تخلیه مستقیم کشتی به قطار

ورود 69 هزار تن گندم به کشور از راه تخلیه مستقیم کشتی به قطار