مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-03فرهنگي

برخورداری اردبیل از تخصصی ترین شبکه کتاب کودک و نوجوان


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: کانون استان اردبیل از گسترده ترین و تخصصی ترین شبکه کتاب کودک و نوجوان کشور برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زعفر احد زاده در تشریح برنامه های انجام یافته در خصوص روز جهانی کتاب کودک گفت: روز 14 فروردین به عنوان روز جهانی کتاب کودک نامگذاری شده و هر ساله در این روز برنامه های مختلف فرهنگی و ترویجی در سطح استان و در بین جامعه هدف برگزار می شود.

وی به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور عزیزمان اشاره کرد و گفت: ارتباط مربیان و مراکز فرهنگی هنری کانون با کودکان مستقیم و رو در رو نیست و برای ترویج ترویج فرهنگ کتابخوانی به ویژه برای کودکان این امکان را از طریق پیک امید مجازی فراهم نمودیم تا جامعه هدف در همه جا به فعالیت ها و کتاب هایی با معیارهای هنری و ادبی بالا دسترسی پیدا کنند.

مدیر کل کانون استان اردبیل با اشاره به انتشار تخصصی ترین و مفیدترین کتب کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد: یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گسترده ترین و تخصصی ترین شبکه کتاب کودک و نوجوان را در کشور داراست و در بیش از یک هزار مرکز ثابت، سیار و پستی شبکه گسترده و سودمندی برای این نسل تدارک دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری اردبیل از تخصصی ترین شبکه کتاب کودک و نوجوان

برخورداری اردبیل از تخصصی ترین شبکه کتاب کودک و نوجوان