مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-03اقتصادي

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی


مدیرکل امور مالیاتی فارس از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 98، تا پایان فروردین ماه جاری برای تمام مودیان و همچنین تمدید زمان سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده دوره مذکور برای برخی گروه های اقتصادی تا پایان اردیبهشت امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور مالیاتی فارس از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 98، تا پایان فروردین ماه جاری برای تمام مودیان و همچنین تمدید زمان سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده دوره مذکور برای برخی گروه های اقتصادی تا پایان اردیبهشت امسال خبر داد.

هاشمی با اشاره به تصویب پیشنهادات حمایتی سازمان امور مالیاتی کشور در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در قالب بسته حمایتی دولت از فعالین اقتصادی کشور در سال 98، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلات نوروزی و همچنین با توجه به درخواست های مودیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده، به منظور فراهم کردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مهلت تسلیم اظهارنامه فصل زمستان 98 تا پایان فروردین ماه تمدید می شود.

او افزود: براین اساس، مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم مالیاتی ( فصل زمستان) سال 1398 را تا پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی

تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی