مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:052020-04-03سياسي

انتقاد به دستگاه قضایی در اعطای مرخصی به زندانیان در این شرایط وارد نیست


اقدام دستگاه قضایی در اعطای مرخصی زندانیان در بحران کرونا در کشور تا حدی خوب بوده است ولی کافی نیست البته انتقاد به دستگاه قضایی در این زمینه وارد نیست.

- یک کارشناس مسایل حقوقی گفت: اقدام دستگاه قضایی در اعطای مرخصی زندانیان در بحران کرونا در کشور تا حدی خوب بوده است ولی کافی نیست البته انتقاد به دستگاه قضایی در این زمینه وارد نیست.

سعید دهقان در گفت وگو با ایسنا درباره انتقادات وارده به دستگاه قضایی درباره مرخصی به زندانیان در زمان کرونا اظهار کرد: انتقاد وارده به دستگاه قضایی در این زمینه وارد نیست؛ زیرا مرخصی های اخیر از قضا شرط لازم بود و کافی نبوده است.

البته باید دید در قوانین و مقررات، در چه قالبی اختیار و مسئولیت و تکلیف بر عهده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سایر ضابطان در این زمینه گذاشته شده است.

آن چه مسلّم است این که فشار احتمالی بر ضابطان، نمی تواند و نباید مبنای تصمیمات قضایی در روند اجرای عدالت و تضمین سلامت بازداشتی ها یا محکومان باشد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: صرف نظر از آنچه گاهی در عمل می بینیم، قانونگذار ضابطان قضایی را در ساختار قانونی، زیر نظر قوه قضاییه تعریف کرده و در خصوص آنچه که مقامات قضایی ولو با تاخیر در زمینه مرخصی زندانیان در زمان شیوع کرونا انجام دادند، نه تنها انتقاد وارد نیست، بلک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به دستگاه قضایی در اعطای مرخصی به زندانیان در این شرایط وارد نیست

انتقاد به دستگاه قضایی در اعطای مرخصی به زندانیان در این شرایط وارد نیست