مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 18:452020-04-02سياسي

ثبت 1200 تماس تلفنی با سامانه بهزیستی لرستان در رابطه با اضطراب ناشی از کرونا


مدیرکل بهزیستی لرستان از هزار و 281 مورد تماس تلفنی با سامانه این اداره کل در رابطه با اضطراب و استرس ناشی از کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کرم یاری در جلسه ویدئو کنفرانس با موضوع طرح ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: این جلسه به همت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ارائه راه کارهای مناسب برای استفاده از ظرفیت سازمان های مردمی در مدیریت بیماری برگزار شده است.

وی هدف اصلی از برگزاری این جلسه را ساماندهی و مداخله هدفمند مادی و معنوی تشکل های مردمی در مدیریت بیماری کرونا و حذف آن از کشور در راستای اهداف، سیاست ها و مسائل فنی ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با رویکرد محله محوری عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به افزایش تاب آوری جامعه با رویکرد آموزش، پیشگیری و درمان، افزود: خط تلفنی 1480 این سازمان از ساعت 8 صبح تا 12 شب با 17 کارشناس مجرب و برجسته به صورت شیفت، مشاوره و راهنمایی لازم را به تماس گیرندگان ارائه می کنند.

یاری، افزود: از تعداد هزار و 708 تماس با خط مشاوره تلفنی تعداد هزار و 281 مورد در رابطه با اضطراب و استرس ناشی از کرونا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1200 تماس تلفنی با سامانه بهزیستی لرستان در رابطه با اضطراب ناشی از کرونا

ثبت 1200 تماس تلفنی با سامانه بهزیستی لرستان در رابطه با اضطراب ناشی از کرونا