مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 18:152020-04-02پزشكي

بهبودی 60 درصد از مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه 60 درصد از مبتلایان به کرونا در استان ما بهبود یافته و بسیاری از آنان پس از پنج الی 10 روز بستری شدن در بیمارستان، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه 60 درصد از مبتلایان به کرونا در استان ما بهبود یافته و بسیاری از آنان پس از پنج الی 10 روز بستری شدن در بیمارستان، ترخیص شدند.

محمد حسین صومی در گفت وگوی خبری در ساعت 23 پنجشنبه، چهاردهم فروردین ماه، اظهار کرد: شهرستان های سراب، شبستر، مرند، میانه، مراغه، اهر و تبریز همچنان بیشترین میزان ابتلا را نسبت به جمعیت دارند.

وی از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تبریز خبر داد و خاطر نشان کرد: توزیع در محلات تبریز نیز تفاوتی با روزهای گذشته ندارد و از عباسی تا مارالان و ولیعصر همچنان آلوده هستند.

وی، متذکر شد: علی رغم اقدامات جدی هنوز هم تعداد بیماران بدحال مراجعه کننده به بیمارستان زیاد بوده و باید از کرونا بترسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: از مردم تقاضا می کنیم تا ضمن همکاری با بسیج ملی مبارزه با کرونا، در صورت داشتن علایم با مراجعه به مرکز سلامت، ما را در شناسایی در کم ترین زمان ممکن یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 60 درصد از مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی

بهبودی 60 درصد از مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی