مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 17:352020-04-02پزشكي

نمکی: نقش آفرینی بی بدیل مردم در تاریخ زرین کشورمان ثبت خواهد شد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی از نقش آفرینی بی بدیل مردم ایران در همراهی برای قطع زنجیره کرونا در ایام تعطیلات نوروز و همچنین روز طبیعت، - قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید نمکی، با اشاره به همراهی مردم در روز طبیعت با توصیه های وزارت بهداشت، در این پیام عنوان داشته است: با بهره از خرد دیرین مردم هوشمند این سرزمین کهن حماسه ای نیکو و به یاد ماندنی آفریدید و در راستای تمنای خدمتگزارانتان، جهت تندرستی خویش و هم میهنانتان گوشه عزلت گزیدید و در خانه ماندید و همکاران ما را که فزون تر از بار سنگین مداوای بیماران، هراس از بیماری و رنجوریتان وادارشان به تمنای ماندن در خانه کرده بود از این همراهی بیکران، شادمان و سپاسگزارشان کردید.

همانگونه که در عید باستانی نوروز متفاوت از سال های قبل رفتار نمودید و با بزرگ منشی وصف ناپذیر برای اولین بار در تاریخ حیاتتان از برگزاری لحظات آسمانی تحویل سال نو در بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و دیگر پیشوایان بزرگوارتان گذشتید و با درب های بسته آستان های مقدس کنار آمدید.

گرچه این همه گیری نفسگیر با خردمندی مردم هوشیار، همدلی و وفاق همه دست اندرکاران، جانفشانی همکارانمان در نظام سلامت و از همه فراتر لطف بیکران پروردگار بزودی به سر خواهد آمد اما نقش آفرینی بی بدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی: نقش آفرینی بی بدیل مردم در تاریخ زرین کشورمان ثبت خواهد شد

نمکی: نقش آفرینی بی بدیل مردم در تاریخ زرین کشورمان ثبت خواهد شد