مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-02بين الملل

عضو کمیته امنیت و دفاع عراق: نصب سامانه «پاتریوت» تجاوز به حاکمیت عراق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، کریم علیوی ، عضو کمیته امنیت و دفاع در پارلمان عراق، امروز (پنجشنبه)، ضمن درخواست از دولت عراق مبنی بر اعلام جزییات استقرار سامانه پاتریوت ، - عضو کمیته امنیت و دفاع عراق: نصب سامانه پاتریوت تجاوز به حاکمیت عراق است عضو کمیته امنیت و دفاع در پارلمان عراق ضمن درخواست از دولت این کشور مبنی بر اعلام جزییات مربوط به سامانه پاتریوت آمریکا، استقرار این سامانه در خاک عراق را نوعی تجاوز به حاکمیت این کشور خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، کریم علیوی ، عضو کمیته امنیت و دفاع در پارلمان عراق، امروز (پنجشنبه)، ضمن درخواست از دولت عراق مبنی بر اعلام جزییات استقرار سامانه پاتریوت ، این اقدام را نوعی تجاوز به حاکمیت عراق خواند.

عضو کمیته امنیت و دفاع عراق در گفت و گو با خبرگزاری المعلومه در همین ارتباط گفت: تصمیم اخراج نیروهای خارجی از جمله آمریکا بازگشت ناپذیر است.

این تصمیم اراده عراقیان را در واکنش به جنایت های واشنگتن و دخالت های آشکار آنها در امور داخلی عراق و همچنین حمله های مکررشان به الحشد الشعبی و فرماندهان آن را نشان می دهد .

پارلمان عراق دو روز پس از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهانشان، طرح اخراج نیروهای خارجی از عراق را تصویب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیته امنیت و دفاع عراق: نصب سامانه «پاتریوت» تجاوز به حاکمیت عراق است

عضو کمیته امنیت و دفاع عراق: نصب سامانه «پاتریوت» تجاوز به حاکمیت عراق است