مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-02سياسي

فضای مجازی ظرفیت مهمی در برگزاری آیین های نیمه شعبان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مسجد مقدس جمکران، یونس عالی پور در جلسه ستاد تسهیلات زائران با موضوع نیمه شعبان اظهار داشت: اگرچه کشور درگیر ویروس کروناست، اما فرصت مهمی در تبیین آموزه های فرهنگی و دینی در قالب فضای مجازی فراهم شده است.

وی افزود: در شرایط فعلی مراسم و زیارت فیزیکی نداریم، ولی نباید برنامه های فرهنگی و معنوی تعطیل شود، بلکه در کنار اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه(س) و جمکران و پخش برنامه های فرهنگی و معنوی، باید در تولید محتوا نیز ظرفیت های لازم را به وجود بیاوریم.

وی گفت: فضای خوبی در فضای مجازی فراهم شده است و بخش زیادی از معلمان مشغول به آموزش درس ها هستند، در این زمینه می توان با استفاده از حضور معلمان دینی، برنامه های خوبی را ویژه شعبان و ایام پیشِ رو برای دانش آموزان و خانواده آن ها تولید کرد و جمعیت کثیری را زیرپوشش تولید محتواهای دینی و فرهنگی قرار داد.

عالی پور بیان کرد: باید در تولید محتوا برای قشرهای گوناگون هر کس در هر دستگاهی برنامه ریزی کند و طیفی از جامعه را زیرپوشش قرار دهد، امروز خانواده ها در قرنطینه خانگی، سرگرم فضای مجازی هستند و بهترین فرصت را برای تولید محتوا ویژه تمام سن ها در خانواده داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی ظرفیت مهمی در برگزاری آیین های نیمه شعبان است

فضای مجازی ظرفیت مهمی در برگزاری آیین های نیمه شعبان است