مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 14:302020-04-02سياسي

تداوم مشارکت خودجوش کانون های مساجد آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همچنان مشارکت فعالانه و خودجوشی در زمینه مقابله با ویروس کرونا دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز محمد هادی نیا از تداوم مشارکت خودجوش کانون های مساجد آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا خبر داد و اظهار داشت: این ستاد مطابق توافق های بعمل آمده و هماهنگی میان نهادها و دستگاه های مسؤول و همچنین مصوبات ستاد شئون فرهنگی و مذهبی اقدامات اجرایی، تبلیغی و آموزشی طی هفته های گذشته انجام داده است.

وی ادامه داد: اکثر کانون های شهری و روستایی استان با انسجام و هماهنگی بیشتری در فعالیت های خودجوش در عرصه مقابله با ویروس کرونا اقدام می کنند و تعدادی از کانون ها به صورت خودجوش و جهادی اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک و توزیع رایگان در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه نشین کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با بیان این که، تعدادی از کانون ها نیز با راه اندازی پویش های مردمی در فضای مجازی نسبت به آگاهی بخشی و ترویج توصیه های وزارت بهداشت اقدام می کنند، گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی نیز رأسا اقدام به فعالیت های ترویجی در شبکه های مختلف اجتماعی و مجازی کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم مشارکت خودجوش کانون های مساجد آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا

تداوم مشارکت خودجوش کانون های مساجد آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا