مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-02فرهنگي

چند پیام تسلیت برای درگذشت ثریا قزل ایاغ


انجمن تصویرگران ایران، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، کانون توسعه فرهنگی کودکان، موسسه پژوهشی کودکان دنیا و موسسه و نشر مادران امروز در پیام هایی درگذشت ثریا قزل ایاغ را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، آمده است: خاموشی ثریای آسمان ادبیات کودک و نوجوان ایران را به اهالی فرهنگ و ادب سرزمین مان تسلیت می گوییم و از درگاه خداوند بزرگ برای همگان، به ویژه خانواده بزرگوار خانم ثریا قزل ایاغ صبر و شکیبایی آرزومندیم.

همچنین در پیام انجمن تصویرگران ایران عنوان شده است: با نهایت تاسف به اطلاع می رساند که صبح امروز 14 فروردین ماه 1399 استاد پیش کسوت، ثریا قزل ایاغ (بهروزی) ما را ترک کرد.

ثریا قزل ایاغ، عضو هیات داوران جایزه اندرسن 1990-1992، عضو هیات مدیره شورای کتاب کودک، عضو هیات داوران بنیال تصویرگران کتاب کودک 1381، عضو هیات داوران کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1377، عضو هیات داوران انجمن نویسندگان کودک و نوجوان 1378 و .

بوده است.

همچنین، تالیف کتاب های زیادی در حوزه ادبیات کودکان از ایشان به یادگار مانده است.

هیئت مدیره کانون توسعه فرهنگی کودکان نیز در پیام تسلیت خود آورده است: حیف و صد حیف از رفتن بانوی بزرگوار با کمال تاسف و در بهت و ناباوری خبر درگذشت بانو ثریا قزل ایاغ(بهروزی) را شنیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیام تسلیت برای درگذشت ثریا قزل ایاغ

چند پیام تسلیت برای درگذشت ثریا قزل ایاغ