مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-02پزشكي

هموپرفیوژن یکی از روش های درمان بیماران کرونایی در بابل + فیلم


فوق تخصص بیماری های کلیه دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: در مرحله درگیری شدید ریوی، در کنار درمان های دارویی، هموپرفیوژن با برداشت فاکتورهای التهابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران؛ دکتر حمیدی، فلوشیپ بیهوشی قلب و مراقبت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: بیماری کرونا سه مرحله دارد؛ مرحله اول ویرمی است که بیمار با تب، سردرد و دیگر علائم سرماخوردگی مراجعه می کند تا تحت درمان قرار گیرد.

وی افزود:  مرحله دوم مرحله ریوی است که بطور همزمان عوامل التهابی در بدن شروع به فعالیت می کنند که بیمار با تنگی نفس، افزایش تعداد تنفس و ضربان قلب و تب مراجعه می کند که این زمان فرصت طلایی برای مداخلات درمانی است که به روش های مختلف از جمله هموپرفیوژن انجام می شود.

حمیدی تصریح کرد: مرحله سوم مرحله فوق التهابی حاد هست که باز هم درمان های پیشنهادی وجود دارد که درمان به روش های مختلفی انجام می شود.

در ادامه دکتر معصومه اصغرپور فوق تخصص بیماریهای کلیه دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: در مرحله درگیری شدید ریوی، در کنار درمان های دارویی، هموپرفیوژن با برداشت فاکتورهای التهابی، یکی از روش هایی که به درمان این بیماران کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموپرفیوژن یکی از روش های درمان بیماران کرونایی در بابل + فیلم

هموپرفیوژن یکی از روش های درمان بیماران کرونایی در بابل + فیلم