مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-02اقتصادي

ساخت و ساز غیرمجاز نوروز امسال در پردیس کاهش یافت


محمد قریشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشیک نوروزی و گشت حفاظتی 131 برای رصد ساخت و ساز غیر مجاز و محافظت از اراضی باغی و کشاورزی، ایام تعطیلات در آماده باش کامل بودند.

وی با بیان اینکه سال های گذشته در نوروز تبلیغات کاذب و فعالیت سود جویانه دلالان افزایش داشت، خاطر نشان کرد: دلالان هر سال برای خرید و فروش زمین، ویلا سازی و ساخت و ساز غیر مجاز در ایام نوروز برنامه ریزی می کردند اما امسال با تشدید نظارت ها، شاهد کاهش تخلفات یاد شده بودیم.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس تاکید کرد: نظارت بر اراضی، رصد و جلوگیری از ساخت و سازغیر مجاز در سطح شهرستان و نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط گشت نظارت به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

قریشی با اشاره به تاثیر منفی ویروس کرونا بر امور دامداری و کشاورزی، خاطر نشان کرد: ویروس کووید 19 بر سلامت محصولات کشاورزی، دام، طیور تاثیرندارد اما درآمد دامداران و کشاورزان به دلیل تاثیر منفی ویروس بر میزان تولید و مصرف، درآمد کشاورزان و دامداران کاهش داده است.

وی عنوان کرد: دامداران برای فروش شیر و دریافت نقدینگی از کارخانه های لبنی طرف قرار داد مشکل دارند و ممنوعیت تردد از مبادی عرضه علوفه به طرف شهرستان مشکل دامداران برای تامین علوفه دام بیش از پیش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز غیرمجاز نوروز امسال در پردیس کاهش یافت

ساخت و ساز غیرمجاز نوروز امسال در پردیس کاهش یافت