مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 12:452020-04-02اجتماعي

وزش باد با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت در قم


رییس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: حداکثر سرعت وزش باد در استان طی روزهای آتی با حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

- محمدرضا قاضی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری، در پاره ای نقاط رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید است.

وی با بیان اینکه امروز حداکثر دمای قم 22 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

حداقل و حداکثر دما در قم 10 درجه و 26 درجه است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری، در پاره ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت: در آن روز در پاره ای از نقاط شاهد بارش باران همراه با وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 60 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 12 درجه و 25 درجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت در قم

وزش باد با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت در قم