مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 12:252020-04-02سياسي

قدردانی جمعی از مردم از دادستان و فرماندهی انتظامی اسلامشهر


جمعی از شهروندان شهرستان اسلامشهر در بیانیه ای از تلاش بی وقفه دادستان و فرماندهی انتظامی این شهرستان در راستای برقراری نظم، امنیت و برخورد با متخلفین قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعی از شهروندان اسلامشهر به ویژه ساکنان منطقه قائمیه طی بیانیه ای از تلاش بی وقفه نیروی انتظامی این شهرستان در راستای برقراری نظم، امنیت و برخورد با متخلفین قدردانی کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بی شک برقراری نظم و امنیت در هر شهری را باید مدیون تلاش های سربازان جان بر کفی دانست که در تمام عرصه ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا شهروندان در آسایش و آرامش به سر ببرند، که نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی نیز از جمله عزیزانی هستند که به صورت شبانه روزی جهت رفاه و حال شهروندان در حال تلاش می باشند.

شهرستان اسلامشهر به لطف خدا و عنایت باریتعالی و تدبیر سردار خانچرلی فرمانده محترم انتظامی غرب تهران با انتصاب فرماندهی مقتدر و عوامل ذکر شده امنیت و آسایش را برای شهروندان ارزانی نموده است.

از همین رو ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای پرسنل محترم ناجا؛ برخود لازم می دانیم از زحمات شبانه روزی دادستان، پلیس امنیت شهرستان اسلامشهر به ویژه سرهنگ کرمی فرمانده انتظامی اسلامشهر، سرهنگ راستگو رییس پلیس امنیت و سروان علیجانی نهایت قدردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی جمعی از مردم از دادستان و فرماندهی انتظامی اسلامشهر

قدردانی جمعی از مردم از دادستان و فرماندهی انتظامی اسلامشهر