مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 12:152020-04-02بين الملل

تدابیر امنیتی را در عراق افزایش می دهیم


سخنگوی تروریست های آمریکایی حاضر در خاورمیانه (سنتکام) در بیانیه ای اعلام کرد تدابیر امنیتی پدافندی برای پایگاه های نیروهای ائتلاف علیه داعش در عراق ادامه دارد.

- سخنگوی تروریست های آمریکایی حاضر در خاورمیانه (سنتکام) در بیانیه ای اعلام کرد تدابیر امنیتی پدافندی برای پایگاه های نیروهای ائتلاف علیه داعش در عراق ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بیل اِربِن، سخنگوی نیروهای مرکزی ایالات متحده، سنتکام، در بیانیه ای اعلام کرد تدابیر امنیتی پدافندی برای پایگاه های نیروهای ائتلاف علیه داعش در عراق ادامه دارد.

سخنگوی تروریست های سنتکام در این بیانیه که روز پنچشنبه 14 فروردین منتشر شد گفت: همان گونه که ژنرال فرانک مکنزی، فرمانده سنتکام، در تاریخ 13 مارس در یک کنفرانس خبری اعلام کرد، ایالات متحده در حال انتقال تجهیزات پدافندی به عراق است تا از نیروهای عراقی، ائتلاف، و آمریکایی در برابر تهدیدات مختلف هوایی که علیه پایگاه های میزبان نیروهای ائتلاف مشاهده شده است، حفاظت شود.

وی افزود: شایان ذکر است که حملات متعدد به پایگاه های عراق، که ناقض حاکمیت ملی عراق است، موجب کشته و زخمی شدن نیروهای عراقی، ائتلاف، و آمریکایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر امنیتی را در عراق افزایش می دهیم

تدابیر امنیتی را در عراق افزایش می دهیم