مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-02اقتصادي

بیش از یک میلیون نفر در آذربایجان غربی توسط هلال احمر غربالگری کرونا شدند


سعید رهبرسوره روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در قالب بیش از 581 هزار دستگاه خودرو طی حدود 20 روز در مناطق مختلف استان مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: نیروهای هلال احمر در تمامی ورودی های شهرستان های آذربایجان غربی و به تبع آن در تمامی ورودی های شهر ارومیه اقدام به غربالگری مسافران ورودی به شهرستان ها کرده و افراد مشکوک را به مراکز درمانی اعزام می کنند.

وی با بیان اینکه طرح ملی پایش و غربالگری کووید 19، توسط 600 نفر روز نیروی عملیاتی در مبادی شهرهای استان اجرا می شود اظهار داشت: داوطلبان در قالب هزار و 61 پست روز سلامت در استان فعالیت دارند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: هلال احمر در اجرا و برگزاری این طرح ملی با بهره گیری از نیروهای خود با تجهیزات کامل از جمله آمبولانس در کنار پلیس، دانشگاه علوم پزشکی و راهداری در این پست ها حضوری فعال و تاثیرگذار دارد.

رهبرسوره بیان کرد: در این مدت همچنین گندزدایی و ضدعفونی بیش از 61 هزار خودرو نیز در این استان انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون نفر در آذربایجان غربی توسط هلال احمر غربالگری کرونا شدند

بیش از یک میلیون نفر در آذربایجان غربی توسط هلال احمر غربالگری کرونا شدند