مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-02پزشكي

20 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی 20 مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین کاملی بعدازظهر پنجشنبه در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته، 20 مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: این موارد به تفکیک اهواز 5 مورد، اندیمشک و دزفول هر کدام 4 مورد، آبادان و ایذه هر کدام 2 مورد و شهرستان های باوی، شوش و خرمشهر هر کدام یک مورد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی و قطعی و با احتساب موارد مذکور تاکنون مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان به 782 مورد رسیده است.

کاملی به یک مورد فوتی بر اثر این بیماری در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون 88 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در استان جان خود را از دست داده اند.

وی درباره بهبودیافتگان این بیماری در استان بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون 532 نفر از بیماران بهبود یافته اند و در حال حاضر 162 بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد

20 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد