مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-02سياسي

رییس قوه قضاییه درگذشت سردار سلگی را تسلیت گفت


رییس قوه قضاییه در پیامی درگذشت سردار محمد سلگی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه در پیامی شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام رییس قوه قضاییه آمده است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بدلوا تبدیلا خبر عروج آسمانی برادر جانباز سردار حاج میرزا محمد سلگی و پیوستن به خیل شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، پس از عمری مجاهدت و جانبازی در را خدا، موجب تاثر اینجانب گردید.

این مرد آسمانی که سال های با برکت عمرش را در جبهه حق و سنگرهای دفاع مقدس سپری کرد، همچون ستاره‎ای روشن در آسمان دفاع مقدس درخشید، و بخشی از رشادت و عاشقی او در راه خدا در سالیان پس از جنگ نیز نقل قصه‎ها و روایت های آن دوران بود و همین ویژگی‎ها بارها مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

شهید سلگی علیرغم تحمل آثار جراحت های جسمی بسیار دفاع مقدس، پس ازآن دوران نورانی هم از پرچمداران با بصیرت و شجاع ولایت در استان همدان بود، و سهم مهم و بسزایی در تعالی فرهنگ ایثار و شهادت در میان خیل عظیم جوانان کشور داشت و نهایتاً به جمع یاران شهیدش پیوست؛ عاش حمیدا و مات سعیدا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه درگذشت سردار سلگی را تسلیت گفت

رییس قوه قضاییه درگذشت سردار سلگی را تسلیت گفت