مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-02دانش

افزایش 800 تخت خوابگاهی در دانشگاه اراک


علیرضا بهرامی، معاون دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه خوابگاه های دانشگاه به طور کامل ضدعفونی شده است، - معاون دانشجویی دانشگاه اراک گفت: دو پروژه خوابگاهی با ظرفیت 800 تخت در دانشگاه اراک در حال احداث است و احتمالا تا یک سال آینده به پایان می رسد.

علیرضا بهرامی، معاون دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه خوابگاه های دانشگاه به طور کامل ضدعفونی شده است، گفت: منتظریم تا شرایط به حالت عادی بازگردد و مجددا دانشجویان را در خوابگاه ها پذیرش کنیم.

بهرامی با بیان اینکه دو خوابگاه در سایت سردشت دانشگاه در حال احداث داریم، گفت: یکی از این خوابگاه ها را دانشگاه می سازد و دیگری توسط بنیاد 15 خرداد در حال ساخت است.

معاون دانشجویی دانشگاه اراک بیان کرد: با تکمیل این خوابگاه ها 800 نفر به ظرفیت خوابگاهی دانشگاه اراک افزوده می شود که این تعداد بین دانشجویان دختر و پسر توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل این پروژه ها همه دانشجویان متقاضی خوابگاه می توانند از امکانات خوابگاهی بهره مند شوند، افزود: پروژه ای که در دست دانشگاه بوده تقریبا به پایان رسیده و پروژه بنیاد 15 خرداد نیز تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 800 تخت خوابگاهی در دانشگاه اراک

افزایش 800 تخت خوابگاهی در دانشگاه اراک