مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-02حوادث

سیل گلستان به عشایر کوچرو خراسان شمالی آسیب نرساند


مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خانوارهای عشایری که در منطقه مراوه تپه استان گلستان استقرار دارند در جریان بارندگی و سیل 12 فروردین هیچ خسارتی متحمل نشده و به دام آنها نیز آسیبی نرسیده است.

محمدرضا قلی پور افزود: شماری از خانوارهای عشایری شهرستان بجنورد در منطقه سیل گرفته گلستان اسکان دارند، اما خوشبختانه هیچ آسیبی از ناحیه این حادثه به آنان وارد نشده است.

بارندگی شدید و وقوع سیل در محل زندگی عشایر مستقر در مراوه تپه گلستان، علاوه بر قطع راه دسترسی چندین روستای این شهرستان و وارد آوردن خسارت به برخی خانه ها، موجب تلف شدن 383 راس دام خانوارهای عشایری مراوه تپه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کانال های خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان خراسان شمالی از دیشب با انتشار اخباری، تلف شدن 383 راس دام مزبور را به عشایر کوچرو شیروان نسبت می دهند که برای زمستان گذرانی در مراتع مراوه تپه استان گلستان سکونت دارند و حال آنکه دام های تلف شده متعلق به عشایر شهرستان مراوه تپه بوده است.

قلی پور، خبر منتشره مبنی بر تلف شدن دام عشایر خراسان شمالی را رد کرد و افزود: متاسفانه برخی شبکه های اجتماعی و نیز خبرگزاری ها برای منتشر کردن اخبار به درستی نادرستی آن اهمیتی نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گلستان به عشایر کوچرو خراسان شمالی آسیب نرساند

سیل گلستان به عشایر کوچرو خراسان شمالی آسیب نرساند