مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-02اقتصادي

مصرف بنزین در استان اصفهان 54 درصد کاهش یافت


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: مصرف بنزین در روزهای نوروز 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ترددها بیش از 54 درصد در این استان کاهش یافت.

حسین صادقیان افزود: مصرف بنزین در روز طبیعت یعنی سیزدهم فروردین نیز با توجه به ممنوعیت تردد، 85 درصد نسبت به روز مشابه سال گذشته کمتر شد.

وی همچنین با تاکید مجدد بر فعال بودن همه جایگاه های عرضه سوخت در استان گفت: حدود 300 جایگاه پمپ بنزین و 162 جایگاه سوخت سی ان جی با رعایت موارد بهداشتی و ایمنی و به صورت شبانه روزی فعال است.

صادقیان با بیان اینکه هیچ برنامه ای برای تعطیلی یا کم کردن ساعت کار جایگاه های عرضه سوخت استان اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود ندارد، تصریح کرد: این شرکت اقدام هایی برای تسهیل تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز جایگاه ها انجام می دهد.

وی اضافه کرد: جایگاه داران سوخت با تامین دستکش یکبار مصرف و ضدعفونی کردن جایگاه ها به حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمک بسیاری می کنند.

رییس انجمن جایگاه داران سوخت اصفهان نیز پیش از این به ایرنا گفته بود: جایگاه داران در سال جدید با مشکلات زیادی از نظر درآمد و هزینه بدلیل کاهش عواید ناشی از کاهش مصرف بنزین مواجه شدند اما همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بنزین در استان اصفهان 54 درصد کاهش یافت

مصرف بنزین در استان اصفهان 54 درصد کاهش یافت