مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-02اقتصادي

تردد در جاده های استان سمنان روز طبیعت 77 درصد کاهش داشت


احسان منصورکیایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت های رفت و آمد در روز طبیعت، اظهارداشت: 81 هزار و 700 وسیله نقلیه در این روز در کل محورهای استان سمنان تردد داشت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از کاهش 77 درصدی دارد.

وی بیان کرد: در 9 محور ورودی استان سمنان در روز سیزدهم فروردین 99، پنج هزار و 300 وسیله نقلیه تردد داشت که آمار تردد خوردوها نسبت به سال گذشته 77 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تصریح کرد: 126 مسافر در روز طبیعت 99 در استان جا به جا شدند، سال گذشته در همین مدت 898 مسافر جابه جا شده بودند که نشان از کاهش حدود 86 درصدی دارد.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: تعداد سفرها برای جابه جایی مسافران از استان سمنان امسال نسبت به همین روز در سال گذشته با کاهش بیش از 77 درصدی به 9 مورد رسید.

کل راه های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان 1200 کیلومتر راه روستایی و 816 کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.

ضدعفونی کردن شهرهای استان سمنان و حتی تعدادی از روستاها توسط نیروهای شهرداری، سپاه و گروه های مردمی هم چنین کنترل ورود و خروج به شهرها با تب سنجی و غربالگری از برنامه های مهمی است که این روزها شهروندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده های استان سمنان روز طبیعت 77 درصد کاهش داشت

تردد در جاده های استان سمنان روز طبیعت 77 درصد کاهش داشت