مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 06:252020-04-02ورزشي

عملکرد بازیکنان جدید استقلال تا پایان سال 98


بازیکنانی که در نقل و انتقالات پیش فصل و زمستانی به تیم فوتبال استقلال اضافه شدند عملکرد خوبی داشته اند.

- تیم فوتبال استقلال تهران در نقل و انتقالات پیش از شروع فصل و پنجره زمستانی حسین پورحمیدی (استقلال خوزستان)، سیاوش یزدانی (سپاهان)، عارف غلامی (فولاد)، میلاد باقری (مس کرمان)، هروویه میلیچ (کروتونه ایتالیا)، آرش رضاوند (سایپا)، علی دشتی (سایپا) محمد بلبلی (سپیدرود)، مسعود ریگی (پدیده)، شیخ دیاباته (الامارات)، امیر ارسلان مطهری (ذوب آهن) و نیکولای بودورف (زسکا صوفیه بلغارستان) را جذب کرد.

عملکرد بازیکنان جدید استقلال تا پایان سال 98 عارف غلامی: این مدافع با توانایی بازی در پست دفاع میانی و راست امسال از فولاد به استقلال آمد.

غلامی که با وجود اعزام نشدن با تیم ملی امید به رقابت های انتخابی المپیک در سال های اخیر کارنامه خوبی در این تیم و سایر تیم های ملی پایه کشورمان داشته تاکنون در این فصل آمار 16 بازی، 1318 دقیقه حضور در زمین، یک گل، یک پاس گل و 2 کارت زرد را ثبت کرده است.

سیاوش یزدانی در زمان مارک ویلموتس پای ثابت اردو های آماده سازی تیم ملی پیش از دیدار های مرحله رفت مقدماتی جام جهانی بود، اما این بازیکن پس از ثبت آمار 9 بازی و 719 دقیقه حضور در زمین، به دلیل آسیب دیدگی پس از بازی با سپاهان حدود سه ماه برای استقلال بازی نکرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بازیکنان جدید استقلال تا پایان سال 98

عملکرد بازیکنان جدید استقلال تا پایان سال 98