مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-02سياسي

تمام ظرفیت سازمان تبلیغات برای مهار شیوع کرونا فعال است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: ظرفیت های این سازمان برای کنترل و مهار شیوع ویروس کرونا به صورت کامل در خال فعالیت و تلاش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین نبی زاده شامگاه چهارشنبه در گفت وگوی زنده با مردم استان خوزستان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در حرکت نوین خود که از مردادماه سال 97 با انتصاب جوانی 37 ساله توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شده یکی از راهبردهای جدی خود را پیوست خدمات اجتماعی به تبلیغ دین داده و ما خود را مکلف می دانیم که در مسائل اجتماعی و خدمت به مردم پیشگام باشیم.

وی افزود: امروز وظیفه ما این است که با چیزی غیر از زبان، مردم را به دین خدا دعوت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: با توجه به ظرفیت های عظیم مردمی که سازمان تبلیغات اسلامی دارد که شامل ائمه جماعات، مبلغان، هیئت های مذهبی، کانون های قرآنی و مداحان کانون های فرهنگی است، اولویت کاری خود را به ورود مؤثر در راستای رفع آسیب های اجتماعی، امدادرسانی و کمک به مردم قرار داده ایم.

نبی زاده تصریح کرد: امروز نیروهای ما نه در حاشیه بلکه در خط مقدم خدمتگزاری هستند که نمونه آن در نوروز 98 شاهد بودیم که روحانی در کنار مردم برای جلوگیری از سیل، تلاش و خدمت رسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت سازمان تبلیغات برای مهار شیوع کرونا فعال است

تمام ظرفیت سازمان تبلیغات برای مهار شیوع کرونا فعال است