مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-02دانش

وزارت علوم نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را اعلام کرد


وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه ای، نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری را از روز شنبه 16 فروردین ماه 1399 اعلام کرد.

- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه ای، نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری را از روز شنبه 16 فروردین ماه 1399 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن این اطلاعیه آمده است: روسای محترم دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری ضمن آرزوی تندرستی و سلامتی، در راستای سیاست های کلی و تصمیم های اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، وضعیت فعالیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور و حضور کارکنان بخش های مختلف از روز شنبه شانزدهم فروردین ماه سال 1399 به شرح زیر می باشد: 1.

پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین، لازم است که به گونه ای برنامه ریزی فرمایید که با ایجاد شرایط دورکاری موجب کاهش حضور کارکنان اداری و اعضای هیات علمی به میزان حداقل یک سوم زمینه انجام ماموریت های ضروری فراهم شود.

2- طبق روال جاری و تا اطلاع ثانوی از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، کلاس های آموزشی دانشگاه ها کماکان به صورت الکترونیک ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را اعلام کرد

وزارت علوم نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را اعلام کرد