مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-02سياسي

حمایت از اصحاب رسانه در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی ضروری است


مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر منع چاپ نشریات مکتوب حمایت عملی و ویژه از اصحاب رسانه امری لازم و ضروری به نظر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کشاورز در این باره اظهار کرد: ناگفته پیداست که تعلل در بیمه خبرنگاران، گرانی کاغذ و بالا رفتن هزینه های چاپ و نشر در سال های اخیر، وضعیت مطبوعات را بحرانی کرده است.

وی افزود: پیش بینی بسته حمایتی و اقلام معیشتی برای خانواده رسانه ها که در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب و این روزها در صف مدافعان سلامت فعال هستند، انتظار بجایی است، که انشالله مورد نظر قرار بگیرد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: در روزهای اخیر اصحاب رسانه بیشترین نقش را در آموزش عمومی و آرام سازی فضای ذهنی جامعه و ایجاد عزم عمومی برای مقابله با این ویروس منحوس داشته اند و شایسته است متولیان امر به جز تشکر زبانی از زحمات اصحاب رسانه، ضمن تعیین ضرر و زیان حاصل شده از تعطیلی نشریات مکتوب، ارائه یارانه حمایتی و توزیع اقلام معیشتی به نیروهای شاغل مانند خبرنگاران، مُوَضعان و شاغلین بخش های مرتبط با صنعت چاپ و نشر را نیز پیش بینی کنند.

وی یادآور شد: همچنین برای مطبوعاتی که در این ایام به درستی درصدد راه اندازی رسانه برخط و فعال سازی بیش از پیش ظرفیت مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اصحاب رسانه در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی ضروری است

حمایت از اصحاب رسانه در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی ضروری است