مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:452020-04-02اقتصادي

دخل های خالی و دل های پُر تاکسی رانان در روزهای کرونایی شیراز


چند تاکسی زرد و یکی دو سواری، گوشه ای از خیابان کریمخان زند شیراز، توقف کرده اند و راننده ها که تنها سه نفرشان ماسک هایی نیمدار بر صورت دارند، - ایسنا/فارس چند تاکسی زرد و یکی دو سواری، گوشه ای از خیابان کریمخان زند شیراز، توقف کرده اند و راننده ها که تنها سه نفرشان ماسک هایی نیمدار بر صورت دارند، نگرانی ها و مشکلاتشان را به اشتراک گذاشته اند، نگرانی هایی از تامین معیشت و گذراندن امور خانواده در این روزهای دشوار کرونا زده.

در روزهایی که شیوع کروناویروس جدید، سراسر جهان را با چالشی جدی مواجه کرده است، یکی از دغدغه های مهم بخشی از مردم تامین نیازهای اقتصادی و از دست دادن همان درآمدهای اندکی است که با اشتغال روزمزدی یا ساعت مزدی کسب می کردند.

رانندگان سیستم های حمل و نقل شهری خصوصا تاکسی ران ها، از گروه هایی هستند که در این روزهای خلوتی شهرها، درآمدشان به صفر تنزل پیدا کرده است حال آنکه هزینه های روزمره شان نه تنها کاسته نشده بلکه به واسطه افزایش قیمت کالاهای اساسی و اضافه شدن هزینه تامین اقلام بهداشتی، بیشتر هم شده است.

بنا به آمارهای اعلامی از سوی دستگاه های مسئول، در شیراز بیش از 11 هزار تاکسی دارای مجوز رسمی فعال است و در خوشبینانه ترین حالت، 11 هزار خانوار، امروز در شیراز بدون درآمد مانده اند و دچار سردرگمی برای تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخل های خالی و دل های پُر تاکسی رانان در روزهای کرونایی شیراز

دخل های خالی و دل های پُر تاکسی رانان در روزهای کرونایی شیراز