مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:252020-04-02اقتصادي

ناآشنا بودن استارتاپ ها با فنون بازاریابی برای آنان مشکلاتی ایجاد می کند


مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مشکلات داخلی شرکت ها دانش بنیان در عرضه محصولات خود به بازار اشاره کرد و گفت: - رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: ناآشنایی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان نوپا با فنون بازاریابی مشکلاتی برای آنان ایجاد می کند که در مذاکره با اتاق بازرگانی استان، تلاش می کنیم این مشکلات را کم کنیم.

مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مشکلات داخلی شرکت ها دانش بنیان در عرضه محصولات خود به بازار اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات شرکت ها، بحث های تأمین مالی است که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

غفاری با اشاره به شکل گیری صندوق های پژوهش و فناوری در استان ها گفت: این صندوق در استان گلستان توانسته از شرکت ها و استارتاپ های جدید و نوپا حمایت کند.

رییس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به تضامین بانکی مورد نیاز شرکت های نوپا گفت: معمولا شرکت هایی که تازه کار خود را شروع کرده اند برای تأمین ضمانت های بانکی با مشکل مواجه می شوند که صندوق های نوآوری و شکوفایی تلاش می کنند این مشکلات را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناآشنا بودن استارتاپ ها با فنون بازاریابی برای آنان مشکلاتی ایجاد می کند

ناآشنا بودن استارتاپ ها با فنون بازاریابی برای آنان مشکلاتی ایجاد می کند