مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:152020-04-02اقتصادي

آینده با فناوری بلاک چین دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟


فناوری بلاک چین (Blockchain) برخلاف آن چیزی که اغلب تصور می شود، فقط برای بانکداری نیست، بلکه کل دنیای فناوری و به خصوص بخش تولید هوشمند را نیز دستخوش تغییر اساسی خواهد کرد.

- در حالی که رمزارزها یا ارزهای رمزنگاری شده همچنان در حال رقابت برای جا باز کردن در دنیای ارز هستند، فناوری پشتیبان آن یعنی "بلاک چین" گام های گسترده ای در مسیر پذیرش جهانی برداشته است.

این فناوری می تواند امکان انتقال مطمئن و معتبر داده ها و همچنین یک شبکه قابل ردیابی ناگسستنی را فراهم کند که این ویژگی ها تنها برای امور بانکی نیست.

بلاک چین ممکن است آینده تولید هوشمند داده باشد بلاک چین در اصل یک فهرست قابل گسترش و بسط پذیر یا مخزن و ذخیره گاه تراکنش ها و سوابقی است که شامل داده هایی است که نمایانگر معاملات دستگاه ها یا اعضای یک شبکه هستند.

این تراکنش ها که "بلوک" نامیده می شوند، با استفاده از الگوریتم "هش"(hash) رمزگذاری می شوند و شبکه از طریق اعمال ریاضی پیچیده به هم پیوسته می شود و اطمینان حاصل می کند که هر معامله در جای مناسب خود قرار بگیرد.

روش دیگر برای فهمیدن همه اینها، تصور یک زنجیره دیجیتالی است که آن را نمی توان شکست و هر حلقه از زنجیر نقطه ارزشمندی از داده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده با فناوری بلاک چین دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟

آینده با فناوری بلاک چین دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟