مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-01اقتصادي

خیرین زنجانی در پیشگیری از کرونا سهیم شدند


محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به شرایط جامعه هدف بهزیستی، شیوع ویروس کرونا و همت والای خیران در سطح استان همچنین اقلام بهداشتی به ارزش 31 میلیون تومان از طریق حسینیه اعظم، موسسه خیریه امام جعفر صادق و همچنین موسسه کلبه مهربانی در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در شهرستان ابهر نیز به جهت تعطیلی کسب و کارهای خرد مددجویان و تامین معیشت آنها مبلغ 30 میلیون تومان از سوی خیران این شهرستان به حساب مددجویان واریز و علاوه بر آن بسته موادشوینده وضدعفونی کننده، ماسک و لوازم بهداشتی و مواد غذایی به ارزش 17 میلیون تومان به 85 نفر و به هر نفر 200 هزار تومان خریداری و در اختیار گروه های هدف قرار داده شد.

این مسؤول ادامه داد: اهدای 500 ماسک و توزیع اقلام بهداشتی و تامین معیشت تعدادی از مددجویان به ارزش نزدیک به 30 میلیون تومان از اقدامات خیرین شهرستان خرمدره جهت پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.

وی اظهار داشت: در شهرستان خدابنده نیز خیرین نزدیک به 23 میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده یاری کردند.

محمدی افزود: هم اکنون در تمامی مراکز روزانه و شبانه روزی بهزیستی استان، توزیع نذورات ممنوع بوده و از مردم خیر و نوعدوست استان درخواست می شود، تا بهبود شرایط، نذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین زنجانی در پیشگیری از کرونا سهیم شدند

خیرین زنجانی در پیشگیری از کرونا سهیم شدند