مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:552020-04-01اقتصادي

دوران «پسابحران کرونا»؛ نیازمند تدبیرِ امروز


دوران «پسابحران کرونا» که بدون شک تغییرات جدی در بخش اعظمی از شیوه ها و تحولات ایجاد خواهد کرد، نیازمند تدبیرِ امروز است.

- خبرگزاری فارس سمنان- گروه یادداشت: در تعاریف کارشناسان، مواقعی را که نهادها، سازمان ها، دولت ها یا کشورها با شرایط متفاوتی از مشکلات مواجه می شوند که تاکنون با آن حجم از مشکل مواجه نبوده اند، تعریفی به نام بحران زاده می شود که توجه به آن می تواند در بهبود فرایندها تأثیرگذار باشد.

ورود ویروس کرونا به کشورمان از حدود یک ماه پیش تاکنون بدون تردید یک بحران مهم است که بر همین اساس، باید هنگام بررسی ابعاد مختلف عملکردها، رویکردها، کارکردها و انتظارها در این حوزه، حتماً مؤلفه های بحران و مدیریت بحران را مدنظر داشت.

مدیریت بحران که خود دارای ابعاد و مراحل مختلفی است، امروز یک شاخصه مهم دارد که از آن به ارتباطات بحران تعبیر می شود؛ این بخش تا امروز در عمده رفتارهای رسانه ای مدیران ذی ربط و مسؤولان امر در بحران کرونا در کشورمان تا حدود زیادی نادیده گرفته شده است.

اگر بخواهیم نقش خبرنگاران، اصحاب رسانه و به طور کل، رسانه ها را در بحران ورود و شیوع ویروس کرونا بررسی کنیم، بدون تردید باید پارامترهای ارتباطات بحران و پایبندی، اعتقاد و اجرای این مؤلفه ها را مد نظر قرار دهیم؛ امری که البته این روزها به دست فرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران «پسابحران کرونا»؛ نیازمند تدبیرِ امروز

دوران «پسابحران کرونا»؛ نیازمند تدبیرِ امروز