مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:552020-04-01سياسي

قدردانی استاندار خراسان جنوبی از رفتار مسئولانه مردم در روز طبیعت


رفتار آگاهانه مردم خراسان جنوبی در ماندن در خانه ها در طول نوروز 99، عدم تردد در مسیر بین شهرها و عدم ورود به تفرجگاه ها در روزی که به نام طبیعت نامگذاری شده، - ایسنا/خراسان جنوبی معتمدیان گفت: رفتار آگاهانه مردم خراسان جنوبی در ماندن در خانه ها در طول نوروز 99، عدم تردد در مسیر بین شهرها و عدم ورود به تفرجگاه ها در روزی که به نام طبیعت نامگذاری شده، بسیار مسئولانه و نشانگر فرهنگ بالای این مردم است.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی، ضمن تشریح طرح فاصله گذاری اجتماعی و اقدامات استان در این زمینه، از مردم و عوامل اجرایی به واسطه همراهی با این طرح قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام استاندار خراسان جنوبی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم نوروز امسال با شیوع یک بیماری همه گیر به نام کرونا همراه شد و باعث شد ایرانیان، بهاری متفاوت را تجربه کنند.

در این راستا دولت، برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تدابیری اندیشید و ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد به همین منظور صورت گرفت.

در این راستا دستگاه های خدمات رسان در نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری، بسیج و سایر دستگاه های مرتبط در نقاط کنترلی مستقر شدند و تمام تلاش خود را برای اجرای طرح و قطع زنجیره انتقال کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی استاندار خراسان جنوبی از رفتار مسئولانه مردم در روز طبیعت

قدردانی استاندار خراسان جنوبی از رفتار مسئولانه مردم در روز طبیعت