مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-01اجتماعي

جزییات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون و اینترنت


دفتر توسعه عدالت آموزشی، جزییات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون و اینترنت(فضای مجازی)، دستگاه های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دفتر توسعه عدالت آموزشی، دستورالعمل تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون  و اینترنت(فضای مجازی)، دستگاه های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری را اعلام کرد.

براساس این دستورالعمل به دلیل اینکه در برخی از مناطق همه دانش آموزان به شبکه تلویزیونی یا بستر امن اینترنت و دیگر ابزارهای توسعه دهنده فرایند آموزش دسترسی ندارند، ضرورت دارد معاونین آموزش ابتدایی با هماهنگی مسؤولان آموزش و پرورش عشایر استان ها، بر اساس دستورالعمل ذیل، شرایط تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری را فراهم آورند و اطمینان حاصل کنند که هیچ دانش آموزی در این مناطق از دسترسی به آموزش محروم نیست.

در این زمینه تفکیک دانش آموزان از نظر دسترسی باید صورت گیرد و دانش آموزانی که فاقد پوشش تلویزیونی و اینترنتی هستند و دانش آموزانی که به سخت افزارهایی مانند رایانه، لپ تاپ و دستگاه های پخش کننده فیلم و صوت خانگی نیز دسترسی ندارند، شناسایی شده و بر این اساس گام های تکمیلی برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون و اینترنت

جزییات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون و اینترنت