مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-01سياسي

فرمانداری مهدیشهر پیگیر تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز عشایر می شود


حبیب الله خجسته پور عصر چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: دسترسی به لوازم بهداشتی مانند ماسک و موادضدعفونی کننده برای برخی از اقشار مانند عشایر دشوار است که از سوی مدیران مرتبط پیگیری های لازم برای فراهم آوری این اقلام انجام شود.

وی بیان کرد: طرح فاصله گذاری هوشمند با تایید موارد نهایی آن، روزهای آینده ابلاغ و سپس به شهروندان استان سمنان اعلام می شود.

جانشین رییس ستاد مقابله کرونا استان سمنان با اشاره به مشارکت مطلوب مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: عملکرد نیروی انتظامی در اجرای این طرح و از آغاز شیوع کرونا مطلوب بود و آنان همواره پای کار بودند.

وی به توصیه های ستاد مقابله با کرونا استان سمنان مبنی بر ماندن در خانه اشاره و خاطرنشان کرد: مردم این استان در خانه ماندن در روز طبیعت را به گشت و گذار ترجیح دادند که نشان از فرهنگ بالای آنان دارد.

خجسته پور به کاهش 50 درصدی تردد در ورودی های سمنان اشاره و اضافه کرد: تردد هشت هزار و 900 خودرو در ورودی های این استان در دوازدهم فروردین امسال ثبت شد، در حالی که این شاخص در روز هفتم فروردین 17 هزار و 500 تردد بود.

وی با بیان اینکه مصرف بنزین نیز در روز دوازدهم فروردین امسال کاهش یافت، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته چهار خودرو به علت رعایت نکردن مقررات رفت و آمد در محورهای استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری مهدیشهر پیگیر تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز عشایر می شود

فرمانداری مهدیشهر پیگیر تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز عشایر می شود