مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:302020-04-01حوادث

رفع تصرف 10هزار متر از اراضی ملی در شهرستان «چرداول»


فرمانده انتظامی شهرستان «چرداول» گفت: در پی رسیدگی به پرونده زمین خواری در شهرستان «چرداول» این مهم در دستور کار ویژه مأموران انتظامی قرار گرفت.

- سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در پی رسیدگی به یک فقره پرونده زمین خواری، اداره راه و شهرسازی شهرستان مبنی بر تصرف غیر قانونی 10 هزار متر مربع از اراضی ملی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و اقدامات تخصصی که با همکاری کارشناسان اداره راه و شهرسازی چرداول صورت گرفت مشخص شد، فردی سودجو 10 هزار متر، از اراضی ملی را به صورت غیر قانونی و بدون مجوز به کاشت درخت گردو اختصاص داده و اقدام به فنس گذاری اطراف آن کرده است.

سرهنگ مهدی خانی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای احکام مرجع قضایی و با همراهی کارشناسان اداره راه و شهرسازی اراضی ملی تصرف شده رفع تصرف و به اراضی ملی بازگردانده شد.

وی بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این  اراضی 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افراد سودجو و متخلفان که به اراضی ملی دست درازی می کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 10هزار متر از اراضی ملی در شهرستان «چرداول»

رفع تصرف 10هزار متر از اراضی ملی در شهرستان «چرداول»