مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:252020-04-01سياسي

بسته های حمایتی بین کارگران روز مزد توزیع می شود


کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مقررکرد؛ علاوه بر ارائه تسهیلات مناسب به کارگران رسمی، امکانات و بسته های حمایتی مناسبی برای کارگران روزمزد و افرادی که دارای قرار داد رسمی نیستند، - داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی ابلاغ اولویت های جهش تولید از سوی رییس مجلس شورای اسلامی ، امروز ( چهارشنبه 13 فروردین ماه) پنجمین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 با استفاده از فناوری دیجیتال دوسویه در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دولت، بخش خصوصی و مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد، نظرات حاضران درباره آثار اقتصادی کرونا و راهکارهای جهش تولید مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش در نشست امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برای رفع تبعات اقتصادی کرونا مقرر شد، دولت علاوه بر به تعویق انداختن اقساط بانکی، تمهیدات ویژه ای در حوزه های بیمه، مالیات و امهال جرایم بانکی صاحبان مشاغل در نظر گرفته و همچنین کمک به خانواده و اقشار آسیب پذیر به طور هدفمند صورت گیرد.

در جلسه امروز همچنین بر نحوه ارائه بسته های حمایتی به صورت هدفمند تاکید و در نهایت مقرر شد علاوه بر ارائه تسهیلات مناسب به کارگران رسمی، امکانات و بسته های حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های حمایتی بین کارگران روز مزد توزیع می شود

بسته های حمایتی بین کارگران روز مزد توزیع می شود