مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:152020-04-01پزشكي

ابتلای 32 نفر دیگر به کرونا در اردبیل/ شمار فوتی ها 82 نفر


قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته متاسفانه تست کرونای 32 نفر در استان اردبیل مثبت اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین فتحی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در اردبیل عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد موارد مثبت قطعی در استان اردبیل 32 نفر ثبت شد.

وی کل موارد مثبت قطعی را 474 نفر برشمرد و افزود: موارد بستری نیز به 343 نفر رسیده که نسبت به روز گذشته با افزایش همراه شده است.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تعداد فوتی ها بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته را نیز 7 نفر اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا کل فوتی ها متأسفانه به 82 نفر رسیده است.

فتحی یادآور شد: افزایش و کاهش تعداد موارد ابتلاء و بستری در روزهای گذشته نشان می دهد که هنوز به سیر نزولی واضحی دست نیافته ایم.

وی اضافه کرد: امروز در 13 فروردین و روز طبیعت، کادر درمان و پرسنل بیمارستان ها و مراکز خدماتی مرتبط در کنار بیماران هستند تا اقدامات درمانی مورد نیاز به شکل مناسبی انجام یابد اما از عموم مردم درخواست داریم که در خانه بمانند تا از شیوع این ویروس پیشگیری به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 32 نفر دیگر به کرونا در اردبیل/ شمار فوتی ها 82 نفر

ابتلای 32 نفر دیگر به کرونا در اردبیل/ شمار فوتی ها 82 نفر