مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:152020-04-01بين الملل

آرزوی عجیب حسین شریعتمداری برای ترامپ!


مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آمریکا و متحدان اروپایی و منطقه ای آن طی دو دهه اخیر شکست های سنگینی را در منطقه تجربه کرده اند، تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مدیرمسئول روزنامه کیهان، حمله احتمالی آمریکا به عراق را حماقتی دانست که منجر به پیروزی جبهه مقاومت می شود و تصریح کرد: باید دعا کرد و عاجزانه از خدا خواست که ترامپ به ویروس کرونا مبتلا نشود و به حماقت های خود ادامه بدهد.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به تحرکات روزهای اخیر آمریکایی ها در عراق گفت: این روزها، آمریکا بعد از ناکامی در تحمیل مهره خود به عنوان نخست وزیر عراق، دست به تحرکات نظامی تازه ای زده است که با توجه به شرایط سختی که با آن روبروست، بسیار بعید به نظر می رسد این تحرکات نظامی و جا به جایی نیروها،اهمیتی بیشتر از یک عملیات روانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا و متحدان اروپایی و منطقه ای آن طی دو دهه اخیر شکست های سنگینی را در منطقه تجربه کرده اند، تصریح کرد: آن ها به خوبی می دانند که از کمترین توان و آمادگی لازم برای ورود به یک درگیری تازه در منطقه برخوردار نیستند.

شریعتمداری ادامه داد: نمایش نظامی آمریکا در حالی است که امروزه عراق با حضور فعال و آزمون داده نیروهای مقاومت این کشور و برخورداری از حمایت همه جانبه و اعلام شده ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی عجیب حسین شریعتمداری برای ترامپ!

آرزوی عجیب حسین شریعتمداری برای ترامپ!