مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-01اجتماعي

کاهش 65 درصدی تصادفات و تلفات جاده ای از 25 اسفند 98 تا دیروز


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در سطح شهرها و جاده ها شاهد کاهش ترددها هستیم.

- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در سطح شهرها و جاده ها شاهد کاهش ترددها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید به مردم عزیز اظهار کرد: خوشبختانه با رصدهای صورت گرفته از دوربین های این مرکز و دریافت گزارش ها از سطح کشور، در هیچ نقطه ای تجمعی وجود ندارد و ترددها در سطح شهرها و جاده ها به طور چشمگیری کاهش داشته است که امیدواریم این روند تا پایان امروز و حتی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: تلفات و تصادفات جاده ای از 25 اسفند تا پایان روز گذشته حدود 65 درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته که این روند نشان دهنده رعایت مردم و اهتمام آنها به انجام توصیه ها، پروتکل ها و دستورالعمل های ارائه شده از سوی پلیس و نیز ستاد ملی مقابله با کرونا است.

سردار اشتری در رابطه با تعداد معدودی از شهروندان که به توصیه ها توجه نمی کنند، گفت: با مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 65 درصدی تصادفات و تلفات جاده ای از 25 اسفند 98 تا دیروز

کاهش 65 درصدی تصادفات و تلفات جاده ای از 25 اسفند 98 تا دیروز