مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-01ورزشي

ظرفیت نقاهتگاه ها در خوزستان به 300 تخت افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار حسن شاهوار پور ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با ویروس کرونا کار بسیار سختی است چرا که این ویروس مانند یک جنگ تمام عیار همه دنیا را فرا گرفته و لازم است که همه دستگاه ها با امکاناتشان تلاش کنند تا کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند بتوانند به خوبی فعالیت کنند.

وی افزود: بسیج، سپاه و نیروهای مسلح در کنار دیگر دستگاه ها برنامه های مختلفی تدوین و اجرا کردند، همچنین امکانات خود را بسیج کردند و با دستگاه مختلف برنامه های مشترکی را انجام دادیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان با بیان اینکه شرکت نفت نیز امکاناتی را در این راستا ارائه کرده است، عنوان کرد: سوله ورزشی در حوزه شهید تندگویان تبدیل به نقاهتگاه 100 تخت خوابی شده که این دومین نقاهتگاه در مرکز استان است.

سردار شاهوار پور بیان کرد: یک نقاهتگاه دیگر در استان برنامه ریزی شده که ظرفیت این نقاهتگاه ها را به 300 برسانیم و در شهرستان های استان نیز بیش از 500 تخت پیش بینی شده و آماده بهره برداری هستند.

فرمانده سپاه استان خوزستان عنوان کرد: امید می رود با اجرای این برنامه ها و کمک مردم شاهد ریشه کن شدن این ویروس در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نقاهتگاه ها در خوزستان به 300 تخت افزایش می یابد

ظرفیت نقاهتگاه ها در خوزستان به 300 تخت افزایش می یابد