مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-01ورزشي

تمرینات قدرتی و استقامتی در دوران کرونایی از پیامد بی تحرکی جلوگیری می کند


مهدی سلیمی رو چهارشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: تمرینات قدرتی و استقامتی همانند دراز و نشست و شنای سوئدی بی تحرکی را از بین می برد.

وی با بیان اینکه ما در دوره ای از زمان به سر می بریم که جامعه در کنار بخش بزرگی از جامعه جهانی درگیر ویروس کروناست، گفت: در حال حاضر همه جهان در حال تلاش برای یافتن راه حل کاربردی برای پیروزی در جنگ با این ویروس هستند و در این زمینه برای پیشگیری و کنترل این بیماری تلاش های زیادی از سوی مسوولان می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان افزود: برای رهایی از این ویروس همه با هم باید خانه بمانیم تا زنجیره انتشار این ویروس قطع شود و ورزشکار و مردم عادی فرقی نمی کند، بلکه این ویروس در کمین همه است.

وی با بیان اینکه در باره توصیه های در خانه ماندن و رعایت بهداشت و و سایر مسائل مربط به این ویروس بارها توسط رسانه ها منتشر شده است تصریح کرد: به طور طبیعی این ویروس علاوه بر خطرات جسمانی، روحی و روانی که برای بسیاری از هموطنان به همراه داشته؛ به فرایندهای شغلی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری از افراد و متعاقبا کل جامعه آسیب جدی وارد کرده است.

استاد مدیریت ورزشی دانشگاه اصفهان گفت: دراین زمینه مسوولان نیز راهکارهایی را چاره اندیشی کرده اند ولی می طلبد از تجربه سایر کشورها که با این ویروس دست و پنجه نرم می کنند و توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات قدرتی و استقامتی در دوران کرونایی از پیامد بی تحرکی جلوگیری می کند

تمرینات قدرتی و استقامتی در دوران کرونایی از پیامد بی تحرکی جلوگیری می کند