مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:402020-04-01اجتماعي

اعمال محدودیت شدید ترافیکی در آستارا


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به محدودیت شدید ترافیکی گفت: پلیس راهور با همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی نسبت به تشدید اعمال قانون در روز طبیعت و روزهای آینده اقدام کرده و با خودروهایی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند به شدت برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سرهنگ محمد نمازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و کاهش تجمعات غیرضروری در روز طبیعت امسال محدودیت شدید ترافیکی در سطح شهرستان آستارا اعمال شده است.

وی پلیس را مدفاع سلامت و امنیت مردم دانست و بیان کرد: پلیس راهور با همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی نسبت به تشدید اعمال قانون در روز طبیعت و روزهای آینده اقدام کرده و با خودروهایی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند به شدت برخورد می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به انتقال پارکنیگ خودروهایی که مصوبات ستاد مدیریت بحران کرونا را جدی نمی گیرند، تصریح کرد: پلیس با اعمال محدودیت های ترافیکی در تلاش است تا اجازه ندهد سلامت مردم به خاطر منافع یک عده قلیل به خطر بیفتند.

نمازی ضمن قدردانی از شهروندانی که نسبت به رعایت قوانین مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدام کرده اند، افزود: از شهروندان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت شدید ترافیکی در آستارا

اعمال محدودیت شدید ترافیکی در آستارا