مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-01فرهنگي

مهم ترین چالش جامعه فرهنگی و هنری مه ولات، نبود مجمتمع فرهنگی و هنری است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات گفت: مهم ترین چالش جامعه فرهنگی و هنری این شهرستان، نبود مجتمع فرهنگی و هنری برای به تصویر کشیدن آثار هنری هنرمندان است.

- مریم شاکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در مه ولات اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات جامعه فرهنگی و هنری این شهرستان نبود مکانی برای به تصویر کشیدن آثار هنری هنرمندان است که البته در این خصوص با رایزنی هایی که با شهرداری فیض آباد صورت گرفت، مقرر شد در سال 99 کلنگ افتتاح نگارخانه به زمین بخورد تا بخشی از مشکلات هنرمندان حل شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات افزود: نبود مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان مهم ترین مشکل جامعه فرهنگی و هنری مه ولات بوده، البته لازم به ذکر است هم اکنون این مجتمع در مرحله پروانه ساخت بوده و زیرساخت آن به اتمام رسیده، امیدواریم با جذب اعتبارات ساخت مجمتع فرهنگی و هنری در این شهرستان با سرعت بیشتری پیش رود.

وی تصریح کرد: ساماندهی انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی مه ولات از دیگر اقداماتی است که همچون سال 98 در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان قرار دارد، امیدواریم با همت و همدلی در سال 1399 کمبودها و مشکلات را تا حدی هموار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین چالش جامعه فرهنگی و هنری مه ولات، نبود مجمتمع فرهنگی و هنری است

مهم ترین چالش جامعه فرهنگی و هنری مه ولات، نبود مجمتمع فرهنگی و هنری است