مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-01پزشكي

شرط اجرای هوشمند فاصله گذاری اجتماعی/ماجرای داروی درمان کرونا


سخنگوی وزارت بهداشت، در ارتباط با روند اجرای طرح فاصله گذاری و داروهای مورد استفاده برای بیماران مبتلا به کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیانوش جهانپور، بعد از ظهر چهارشنبه در ارتباط ویدئویی با خبرنگاران اظهار کرد: نمودار ابتلاء و شیوع کرونا در ایران کوتاه تر از برخی از کشورهایی است که همزمان یا بعد از ما درگیر این بیماری شده اند، که این امر نشان داد موضوع فاصله گذاری اجتماعی با جلب حمایت بین بخشی تأثیرگذاری بیشتری نسبت به قرنطینه اجباری و یا حکومت نظامی داشته باشد.

وی افزود: در فاز اول فاصله گذاری اجتماعی که یک نوع معتدل بود قسمت اعظم آن بر عهده مشارکت اجتماعی و عمومی بوده است اگر ارزیابی خطر کاهش پیدا کند ما وارد فاز فاصله گذاری هوشمند می شویم.

جهانپور ادامه داد: بر اساس گزارش هایی که ما داریم امروز حضور مردم در تمامی شهرها در خارج از منازل محدود بوده و مردم همکاری خوبی داشته اند.

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه یکی از پزشکان در اینستاگرام اعلام کرده است یک دارویی برای درمان کرونا پیدا شده است و ایران از آلمان هم وارد کرده اما از آن استفاده نمی کند را آیا تأیید می کنید یا خیر، گفت: مقررات و اصول و آیین نامه های حاکم بر ورود یک دارو به کشور مشخص است و این کار یک سری اصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط اجرای هوشمند فاصله گذاری اجتماعی/ماجرای داروی درمان کرونا

شرط اجرای هوشمند فاصله گذاری اجتماعی/ماجرای داروی درمان کرونا