مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-01پزشكي

بهبودی 312 بیمار مبتلا به کرونا در شاهرود و میامی+ نمودار جزییات


312 بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان های شاهرود و میامی از بیمارستان با بهبودی مرخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، بنا بر گزارش های دریافتی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که دو شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارد، در دو روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از ارائه گزارش 25 مورد جدید ابتلا به این ویروس در این منطقه از استان سمنان حکایت دارد.

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان های مختلف کشور نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دو شهرستان میامی و شاهرود که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند، به 387 نفر رسیده است.

بر پایه بررسی های عملکردی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تا روز سیزدهم فرودین ماه، 312 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا تاکنون مرخص شده اند.

رضا چمن، رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: شناسایی و گزارش مستمر موارد جدید بیماری نشانگر گردش فعال ویروس در جامعه و انتقال و انتشار شایع آن است و اگر چه تا حدود زیادی جلوی شتاب فزاینده موج همه گیری گرفته شده، ولی با این شرایط، توسعه و تداوم کلیه محدودیت های اجتماعی در جهت کاهش و کنترل تماس ها و همچنین توجه جدی به رعایت اصول بهداشتی و ترویج خود مراقبتی ضرورتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 312 بیمار مبتلا به کرونا در شاهرود و میامی+ نمودار جزییات

بهبودی 312 بیمار مبتلا به کرونا در شاهرود و میامی+ نمودار جزییات