مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-01سياسي

حضور خادمیاران رضوی در بیمارستان معتمدی گرمسار


خادمیاران آستان قدس رضوی استان سمنان در بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، خادمیاران آستان قدس رضوی استان سمنان در آخرین روز از اجرای طرح نسیم مهر رضوی که به مدت چهار روز در سراسر استان اجرا شد، ظهر امروز با تمسک به امام رئوف و با حمل پرچم متبرک گنبد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، به عیادت بیماران بستری در بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار رفتند.

در این مراسم، حجت الاسلام رستمیان مدیر حوزه های علمیه و مسؤول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در استان سمنان به همراه جمعی از خادمان بارگاه رضوی با حضور در بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار از تلاش های مجاهدانه پزشکان، پرستاران و جهادگران عرصه سلامت تقدیر کردند.

در این برنامه، حجت الاسلام رستمیان ضمن قدردانی از مدافعان جبهه سلامت تصریح کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، صمیمانه و بدون هیچ چشم داشتی در طول شبانه روز رسالت خود را به درستی انجام می دهند.

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم هر چه زودتر مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی با رعایت نکات ایمنی و قرنطینه در منازل، این ویروس را از جامعه برچیده و صحت سلامتی به کشور عزیزمان بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خادمیاران رضوی در بیمارستان معتمدی گرمسار

حضور خادمیاران رضوی در بیمارستان معتمدی گرمسار